follow through

denna dagen har varit den värsta och den bästa dagen i mitt liv.
det värsta klarar jag inte ens av att prata om.
men det bästa. ojoj. att det kan vända från världens skit dag till världen bästa dag så fort.
jag fick veta att games mania inte har lagts ner utan bara renoveras.
om jag blev lycklig alltså! det är som om mitt hjärta är helt igen, ja så mycket tycker jag om games mania. jag lever ju på deras filmer.

jag kom hem för en stund sen. johanna skulle ut och springa och då följde jag med, fast jag åkte inlines. det var roligt. vi var ute i två och en halv timme och pratade om allt och lite till. det var mysigt.
och nu ska jag sätta på en film och sen ska jag sova.
goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback