when you miss someone the most

min dator gick sönder i lördags. eller den har varit sönder från början egentligen. och nu är den lagad tack vare tallam. och som tack ska jag baka honom en kladdkaka.

eftersom jag var så duktig förra onsdagen och tog körkort fick jag idag hem mina papper till körkortet. så dom ska jag lämna in imorgon så jag får det snart. så jag slipper den lilla lappen som är lätt att tappa bort.
sen har jag också varit duktig och städat iordning mitt rum, tagit upp maddrassen och allt sånt där.

imorgon ska jag få min specialidrottströja som vi beställde för några veckor sedan. ska bli kul att se hur den ser ut och om jag stolt kan bära den sen. sen ska jag börja träna igen imorgon. eftersom jag blev sjuk efter skoljoggen så bär det av på nytt igen.

sen kan jag berätta att jag har träffat Lars Frölander igen. Han var och hälsade på på Värnamo Simsällskaps 75 års jubileum i helgen. han hade en lite föreläsning på fredagen på hotellet. då berättade han om när och hur han började simma. och hur han blev den han blev. och sen berättade han vad han åt, då blev jag lite förvånad. han lever på linser, bönor, brocoli, avokado typ. så sa han att mjölk ska man inte dricka, om det inte är rismjölk. han sa hur många kor dricker mjölk? det är bara kalvar som dricker mjölk. inte finns det några andra djur som dricker mjölk i vuxen ålder. det var alltså inte bra.
och vad gör jag? joo, jag dricker alltid mjölk, hela tiden. så jag ska prova på den där rismjölken och se vad den har att erbjuda, om den är någonting att ha.

sen tycker jag att det är mysigt att läsa, speciellt sanningens svärd. så det ska jag göra nu.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: laursen

hah, då är jag elit idrottare.. gött

2007-10-10 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback