the day has come

då sitter jag här i mitt rum för sista gången detta året. det är bara några timmar kvar tills vi åker, kvart i fyra kommer min mormor och morfar och hämtar upp mig och linda och så åker vi ner till malmö, där nere träffar vi min morbror som ska ta över bilen, och så kommer mamma pappa malin och hampus i den andra bilen och så kommer jenny min morbrors fru och tar den bilen.
och tillsammans åker vi med tåget över till köpenhams flygplats. flygresa nummer ett börjar i köpenhamn och slutar i ryssland, två timmar från moskva. där får vi vänta några timmar innan vi börjar med flygresa nummer två till thailand.
allt är färdigpackat och jag är redo att åka. det har jag varit i två veckor snart, i skolan det senaste har jag bara gått för jag måste och då har jag sett ut som en zombie.

och jag säger hejdå till alla som jag inte gjort det till och hoppas att ni får en god jul och ett gott nytt år.
with love emma

glöm ej
www.resedagboken.com (emmaolinda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback