gallery

jag är riktigt nöjd med mitt studsmatteköp. jag kan ju inte låta bli att inte hoppa. går ut mellan regnskurarna och skrattar åt mitt impulsköp. nu kan jag hoppa hemma och inte bara i stugan. istället för att hoppa ensam kom först linda så gick vi på stan litegrann, linda beställde sitt leg och jag fick mitt. sen gick vi hem och åt lite gott, spelade lite 500 (jag vann, mycket viktigt) sen hoppade vi och då kom tallam, linus och ep för att visa sina hoppkunskaper. vi spelade även fotboll lite grann, och jag fick vara i lag med linda som inte alls kunde spela! och hon ska ha spelat fotboll länge, pinsamt värre.

ja och nu sitter jag här och funderar lite grann på lite allt möjligt. jag ska snart gå och lägga mig i soffan och fortsätta på bok fem som snart är slut så jag kan fortsätta på sexan, sanningens svärd serien. sen ska jag gå upp och lägga mig i mamma och pappas säng innan huset släcks. det är riktigt äckligt att vara hemma själv på kvällarna i detta huset. allt släcks på en gång och gå är det verkligen kolsvart. då ligger jag där uppe och kollar på film och sen somnar jag gott.

som jag skrev i förra inlägget har jag blivit gudmor. och herregud vad jag var nervös, men agnes var så lycklig så allt gick skit bra. hon lipade inte ens. jag har nog fått kläm på den där barngrejen. i alla fall, jag, agnes och prästen under ceremonin.

image24

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback