En inte helt vanlig onsdag

Ja hejsan!
idag har jag varit i skolan, gjort ett matteprov, som jag ber att jag ska få g på. och sen har jag gjort lite allt möjligt.
jag övningskörde till jönköping med mamma och syrran, inhandlade lite grejer. bland annat ett par skor som jag undar om jag ens vågar gå med dom utan att trilla. det får vi se :D

Sen kollade jag idol litegrann.

Och nu har jag precis lovat för typ tusende gången att jag ska städa mitt rum. vilket jag ska göra strax.
ja och sen är det skoljoggen imån med, gå eller springa? det är frågan det.

jo, bara så att du vet. jag köpte mina tre hoppande bönor idag, en stor och två små, fick inte välja själv. otur där. om du har någon bra idé vad dom kan heta kan du ju tala om det för mig.

ja det var väl allt tror jag. i alla fall för idag.

Vi ses hejdå

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska krypa skoljoggen. orkar varken gå eller springa. varför inte, jerry, larry och fling?

Postat av: EP

Nästa prov klarar vi ut ungefär på samma sätt som jag klarade ut den där jävla slangen idag;)

2006-09-27 @ 12:02:04
URL: http://lickyourboots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback