one day

nu är det söndag igen.
eller söndagen är i och för sig snart över.
men jag har haft en riktigt bra helg.
i fredags så gick jag och anna på bio.
igår hade jag en skön slapp dag här hemma.
idag har jag varit på bio.. igen. och så har chris föräldrar bjudit in släktingar för lite grillning.
självklart de jag inte träffat än. men de var jätte snälla.
jag satt och pratade med alexa hela kvällen. barnens kusin.
hon var riktigt mysig. hon berättade om hur det är i skolan osv.
hon är president i hennes skolas student counsil.
alltså typ den "mäktigaste" eleven på skolan.
haha
det var precis som i alla flimer. skit spännande att höra om det.
det kändes som om vi var nästan i samma ålder när vi satt och pratade.
sen när jag frågade hur gammal hon var så var hon liiiite yngre... 14.
men det spelar ju ingen roll.
det var i alla fall en trevlig kväll och jag ska strax sova.

men först ska jag kolla på det 21:e avsnittet av sanningens svärd som kommit ut idag.
helt fantastiskt bra!
så nu ska jag dra mig.
kramar
Emma

(Snart bär det av till californien och direkt efter kommer malin, CAN'T WAIT)
good times, good times.



Kommentarer
Postat av: mam

hejpå dig "gumman"

har haft en mycket skön helg i stugan. Hampus har spelat golftävling o blev fyra. Han har även sänkt sig förra v till 10,2. Vi skall träffa arkitekten på onsdag så ikväll blir det planering vid köksbordet. Vi kan höras ha din dator på

kramisar

2009-05-18 @ 08:24:40
Postat av: Pappsen

Hej Emma, allt väl hoppas jag. Som du väl har sett i din mail håller vi på för fullt att rådda i våra husplaner. Läs gärna och kommentera, det är nu vi alla kan påverka det som koma skall. Nedräkningen har börjat förstår jag, låter spännande, Californien först och sedan lilla Malin, hur ska detta sluta. Jag tror nog at det blir så bra som man kan tänka sig. Kör hårt fram till dess.



Kramar från Pappsen

2009-05-19 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback