lets hear it for the america's suithearts

idag har jag shoppat lite till.
jag kände att jag behövde lite underkläder så jag tänkte prova victoria's secret.
och vilka grejer det finns!
jag ville ju ha alltihop!
 men det blev en bh och lite trosor.
som jag är i behov utav.

när man kommer in i butikerna är alla alltid så himla trevliga.
alla är trevliga överallt.
ger en extra med tid och uppmärksamhet och man behöver inte göra någonting själv.
riktig service!
det finns till och med knappar i en del provrum så de kan komma och hjälpa till om det behövs.

jag var inne i fyra affärer och i alla affärer fick jag minst en komplimang
för antingen mitt hår eller min klädsel.
 en av lärarna på ryans skola kom fram och sa att hon diggade att jag
kör på converse även på vintern.
haha jag fattar ingenting!
helkonstigt men roligt.

jag köpte också new moon.
andra boken i twilight serien.
givietvis är den på engelska den också.

jag ska dra mig till gymmet nu.
som alla andra gånger när jag kommer dit ska jag först gå förbi gymmet där alla gymmar
och kollar på tv samtidigt.
jag går med huvudet på sne förbi, jag kan inte släppa blicken från det.
jag ska nog prova på det någon dag framåt.
det finns en tvskärm till 90% av alla maskiner där inne.
det tycker jag är rätt mysko.

annars har dagen varit rätt bra.
dock väldigt lipig.
barnen har varit helt slut och ena sekunden är de glada andra gråter och skriker.
nu är jag ledig så jag ska hitta på nått.

Ebba, då kanske jag kan ordna en till dig framåt.
vi får prata mer över skype så du får bestämma mer!
och pappa vad bra att du tömt dina kläder.
jag undrar inte om du har mer kläder än mig egentligen!
nä mamma ellerhur ser de konstiga ut?
jag har ju vant mig vid att de ser ut så.
du ska få se Zed, han ser ännu konstigare ut. även mörken Rahl ser konstig ut.
och sanna serien kan man se på www.hulu.com
jag tror dock bara att den funkar i usa, men du kan ju prova!

jag hoppas detta räknas som ett långt inlägg.
bilderna är ju rätt stora?
många kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Det räknas! Fina saker du shoppat, som vanligt. Men du behövde inte posta två inlägg, för nu blev det ett superlångt inlägg.

Liam har kommit in och väckt mig nu och jag ska snart gå upp, det är så kallt utanför täcket så jag ligger helst kvar så länge jag kan. Hoppas du är inne ikväll så vi kan prata, vi hann ju inte prata något igår.

Puss

2009-02-11 @ 07:14:20
Postat av: Sanna

Ooouuu Victorias Secret ;) Be careful lady


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback