hold up

vi är nu på block island och gottar oss.
vi har en 3vånings villa uppe på en kulle så vi har översikt över en stor del av ön.
det är varmt som utav bara helvete och vattnet är helt underbart.
jag mår mycket bättre nu.
jag har ingen feber,ingen halsont och knölen är typ borta.
jag sov första natten utan att vakna igår.
hur skönt som helst.

vi sitter just nu och käkar frukost och ska strax dra oss till stranden.
ja, jag tänkte bara säga hej och säga att jag mår bättre nu..
dags att äta upp.
ska försöka lägga in bilder med.
kanske ikväll eller i morgon.
hoppas ni har det bra där hemma!
puss

Kommentarer
Postat av: mam

låter helt underbart och skönt att du är bättre. Idag börjar skolan igen för Hampus och Malin imorgon, annars allt som vanligt. sköt om dig och hälsa alla goa kramar från oss alla

2009-08-19 @ 08:14:38
Postat av: Mormor och Morfar

Vi tycker också det är underbart att du är på bättringsväg vi var lite oroliga för dej många kramar

2009-08-19 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback