block island

jag ligger här halvdöd i soffan.
har kollat på nästan hela första säsongen av prison break.
även om jag har sett det flera gånger innan är det lika spännande och hjärtat slår snabbt satan.
de har gäster här nu med.
en familj med tre barn till...
inte nog med att jag har två barn som springer efter mig och vill leka med mig..
nu är det alltså tre till..
de åker hem om två dar så då blir det lugnt igen.
det ska bli lite skönt faktiskt.

imorgon blir det väl stranden som alla andra dagar.
idag var det stora och fina vågor, perfekt för lite boggieboarding.
dags att gå ner och köpa lite glass.
smarrigt!
godnatt


Kommentarer
Postat av: faster

Hej pluttan !

Va gött du har det , du kan väl njuta lite åt mig oxå. Är bara SÅÅÅÅ avundsjuk , sitter här hemma och tittar på regenet som öser ner.

2009-08-21 @ 09:43:59
Postat av: F.

heeje emma hoppas att du är frisk! sorry att jag missade våran tid igår, jag var i stan.. det är ju värnamodagarna nu. vi får höras när du kommer hem till Burlington :) pusspådig! miss you

2009-08-22 @ 17:08:46
Postat av: malin

f var jag haha

2009-08-22 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback