watching you

nu har jag läst färdigt breaking dawn.
jag kunde helt enkelt inte hålla mig mer.
har hållt mig i nästan en vecka..
var bara tvungen att läsa de sista kapitlerna.
nu är mitt huvud lugnt och nu kan jag tänka klart igen.

i morgon är det fredag.
båda barnen ska vara hemma.
men jag har allt lite planer för att få dagen att gå snabbt.
1. låta dem sova så länge det går.
2. ta världens tid på oss att äta frukost.
3. de ska få leta efter sina påskägg jag köpt.
4. vi ska åka till donnas jobb och hälsa på.
5. donna ska ta med oss ut och äta lunch.
6. trevor ska sova efter lunch, ryan kollar tv.
sedan är det bara lite lek, middag och sen slutar jag.
HÄRLIGT! helg.

ni kanske har sett att det har skett lite ändringar här.
det är min bästa vän linda som varit i farten.

jag säger som mina pojkar här.
candice is out! peace!
(kommer ifrån ett barnprogram vi kollar på)
kramar
Emma

pappa här har du the naked cowboy.
du måste ju ha sett honom i någon film.
(inte just denna killen kanske, haha men någon annan)


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Glad Påsk Emma.Det var ju trevligt att du fick träffa kändisar från Sverige. Låter som att du har en fin tid i USA Hela familjen Henric Linden är här nu över påsken.Full rulle.. Ebba frågar efter Hampus, det är väl honom som det går att busa mest med. En S T O R påskkram från oss alla.

2009-04-10 @ 12:01:17
Postat av: faster

Hej skruttan ! Hoppas du inte glömmer bort din gamla faster , nu när du glittrar runt i kändis kretsar :).

Vi vill önska dig en riktig Glad Påsk och hoppas att du får många påskägg fyllda med godis . Hmm Marabou kanske.



Kramizar från oss

2009-04-10 @ 14:22:46
Postat av: Pappsen

Påskafton med ett kanonväder. Övriga familjen är borta hos Björn, själv är jag hemma då jag inte känner mig riktig pigg i kroppen. Higgins har inte heller mått ok idag, han har gjort lite inne i huset som man bör göra utomhus. Ska bli skönt och få vara lediga några dagar och bara softa lite.

Ha de bar nu, kramar från pappsen

2009-04-11 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback