call it tonight

veckan flyter på.
dagens händelse är väl att en stor tankbil kom hit och fyllde poolen.
så på fredag "öppnar" vi poolen.
det ska bli förbannat gott.
så premiärdoppet kommer kanske i helgen, vem vet.

jag fick paket för någon dag sen.
jag fick lite choklad, hårfärg och deklarationspapper.
choklad är ju aldrig fel..
hårfärg, malin ville verkligen visa att hon tycker jag ska färga det mörkt igen istället för
att göra ljusa slingor som de andra 5 personerna jag frågade röstade på.
deklarationspapper kan man tydligen inte fly ifrån. de bara måste skrivas under..
men tack för paketet!
jag tackar verkligen inte nej till paket.
det kan ni lägga på minnet. säg till om ni vill ha min adress.
haha

jag gör ingenting alls ikväll.
sitter och äter lite choklad. för det är ju gott.
funderar starkt på att gå ner i källaren och se om det inte går en bra film på tv.
grejen är ju den att då måste jag gå två trappor upp sen.
kolla film i sängen låter inte så fel då..
säng- trappor.
säng vinner.
skulle åkt och tränat men den ena bassängen är stängd så nu ska alla
alltså dela på träningsbassängen som har fyra banor.
det är typ omöjligt att simma i min takt.

Malin: grattis till körkortet.. igen.
jag vill höra om roadtrips. och då menar jag mer än en.
vi ses ju den 12 juni på riktigt. det ser jag fram emot grymt mycket!
Hampus: hoppas du mår bra. hur länge blir det gips?

tack för era kommentarer.
det är skönt att få veta vad ni har för er och att allt är bra med er.
pussar & kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej Emma!

Är det jättemycket vatten i poolen? Jag tycker det är kul att höra om vad du gör på dagarna. Jag ser snart ut som en prickig korv för att jag har fått vattenkoppor idag (Agnes har smittat mig). Kramar från EBBA

Ps. Mamma, pappa & Agnes hälsar! Ds.

2009-04-17 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback