love story

ja som ni alla vet åkte jag till New York City igår.
dagen började med att alarmet går igång vid 7.
upp fort och stänga av det och hoppa in i duschen.
sen göra sig i ordning och käka frukost.
bussen gick vid 9 från Hartford.
så jag ville ha lite extra tid på mig när jag skulle åka in dit.
har aldrig åkt dit själv innan.
men det var inga problem alls.

vaknade på bussen med musik i öronen,
psp:t i knät och med öppen deggelmun typ.
haha
vilken tur att jag satt längst fram så ingen såg mig.
kan inte varit någon vacker syn. rolig kanske.
somnade om och vaknade på stationen i NY.

ut från stationen går jag, en liten värnamobo ensam mitt i stora nyc.
det var helt obeskrivligt häftigt.
jag ringde ellen för att fråga vilket håll man skulle gå för att komma till times square.
jag hittar dit lätt som en plätt och bara går runt med musik i öronen och myser.
kollar på folk och riktigt njöt av värmen, solen, människorna och staden som aldrig sover.

sen vid ett mötte jag upp issa och efter en stund kom resten av gänget.
vi gick och satte oss i en park och snackade,
det var ju ett tag sedan jag träffade dem.

sen vid 3 gick vi till svenska kyrkan för att träffa filip och fredrik.
martin stenmark och andreas johnson var också där.
vi påskpysslade lite sen gick vi.
det spelades in litegrann till deras nya tvprogram och en jädrans massa kort tog det.
och jag har hört och sett någon bild redan som visats i tidningar.
haha rätt roligt tycker jag.

sen efter det käkade vi litegrann och det blev ännu mer snack.
riktigt mysigt hade vi det.
sen vid halv 8 gick min buss hem igen.
sov mestadels av vägen hem.
sen körde jag hem från stationen och var hemma vid halv elva ungefär.

ni får se fyra bilder.
1. en random bild från times square.
2. en förbannat lycklig emma.
3. en emma som inte tyckte det var riktigt lika häftigt som kortet ovan (bild2).
4. alla tjejerna. elin, issa, melinda, lina, matilda och jag.

det var allt från mig idag.
godnatt
eller en grej till.
jag har sovmorgon i morgon!!
hur härligt som helst.
nu säger jag godnatt
många pussar och kramar
Emma










Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad avundsjuk jag är just nu, faaaaaaaaaaan

2009-04-07 @ 10:37:32
Postat av: Ove den snygge (herber) i kina i peking

Martin stenmark är upptagen bara så du vet det

det är bättre du satsar på någon som inte är upptagen



det finns många goa gubbar i Värnamo

2009-04-07 @ 14:47:47
Postat av: mam

vad härligt att det blev en lyckad dag. Fick mail från Lotta o Julia åker 10 aug. Har sparat tidningen på ditt rum. Nu börjar finalen i hockey så har det så bra pussar o kramar

2009-04-07 @ 19:36:45
Postat av: Pappsen

Ligger vaken i Peking, försöker ringa dig, men du har säkert något annat roligt att göra än att tala med din gamla pappa. Hur som helst, snart morgon här, ja ja om några timmar i alla fall.

Börjar att ljusna ser jag, bra.



Ha det bra nu så hörs vi, åker hem min tid fredag middag. Landar förhoppningsfullt i gtbg halv fem fredag em. Drar sen till stuga om mor i huset hämtar mig.



Hälsningar Pappa

2009-04-07 @ 23:31:59
Postat av: Linda B

ÅÅÅ vad kul!! Johanna hade gjort vad son helst för att träffa filip och fredrik!!!

Grymt snygg topp du har på dig...den har du väl köpt i usa bara för det? Om du köpt den i Svergie var har du köpt den i så fall???

Kramar...jo vi fick inte igång ljudet...få ringa support!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback