the beach

en ny vecka har dragit igång.
och det är så mycket som händer just nu. och en liten tid framåt.
mamma och pappa kanske kommer nästa helg.
sen i slutet av maj åker jag till californien.
och några dagar efter jag kommit hem därifrån kommer malin.
jag ser så fram emot det.
det ska bli så himla skönt att få se er och krama om er igen.
på riktigt.

jag var ju på college i lördags.
ni får se lite bilder därifrån.




vi satt ute i solen på lunchen och njöt av värmen och solen.
för er som inte vet är detta ellen.



efter ca en kvart tjugo minuter ute i solen såg vi ut såhär.



super skönt var det!
dags att käka lite frukost.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Klart



Håll i dig, nu kommer vi!!

2009-04-20 @ 22:35:08
Postat av: mam

japp nu är vi på GGGGGG

2009-04-21 @ 11:48:05
Postat av: världens bästa malin

lämna mig här hemma, gör det

Postat av: pällen

Gaaahh vad snygga vi är! Vi är ju BÄST så.. ;)



2009-04-21 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback