someday

jag har precis gjort mitt premiärdopp i poolen.
och fyfarao vad skönt det var.
det är ingen vind, blå himmel och sol..
och 35 grader varmt.
hur härligt som helst.
jag ser ut som ett russin just nu typ.

idag var det som sagt ryans kalas.
kalaset var på ett racing ställe.
det var ett maskeradkalas så ryan var wolverine, trevor var spiderman och jag var en pirat.
bilder får ni senare.
vi åkte så snabbt att jag glömde ta med väskan.. där kameran såklart låg färdig nerpackad..
så himla typiskt.
men det konstigaste var att alla barnen som kom fick "goodiebags".
jag menar, är dom inte där för att fira ryan?
skit konstigt tycker jag..
men men.

jag vet inte hur kvällen ser ut än.
får ta den lite som det kommer.

jag vill tacka manda och robin för allt godis som kommer hit snart.
det är jätte snällt av er!!
mamma och pappa kommer på torsdag till new york sen på fredag när jag slutat gör jag dem sällskap.
det ska bli så roligt att få se er igen!

och linda,
jag är så glad att du fått jobbet där.
du är värd det.
och du kommer lyckas!
för du är grym.

kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: amanda!

Godiset är från hela Familjen Svensson!!:D

2009-04-26 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback