paralyzer

sådär då var det måndag igen.
igår åkte jag till wallingford med verena, begum och en ny tjej.
minns inte riktigt namnet på henne, hon sa inte så mycket.
vi åkte dit så den nya tjejen kunde gå på hennes första cluster event.
det var klättring som stod på schemat.
det var för enkelt.
jag tröttnade efter typ 5 minuter..
jag är för grym helt enkelt.

sen åkte vi till New Haven och käkade, kollade in yales campus och drog runt litegrann på stan.
linda jag hittade en urban outfitters eller vad den heter.
var det den du menade?
letade i alla fall efter plånboken lite snabbt men de andra stod vid dörren
och stampade. de gjorde det väldigt tydligt att de inte ville gå in där eller vänta på mig.
får kolla där nästa gång jag åker dit.
vi åkte också till stranden en runda.
det var ju så förbannat varmt ute, hela 30 grader hela helgen.

när jag kom hem satte jag på bubbelpoolen på baksidan.
ellen, anna och jenny kom hit och vi satt ute vid 9-10 på kvällen och myste.
vi bubblade och bubblade och helt plötsligt började det spöregna, blixtra och ha sig.
så in fort som fan och sen blev det natten.
så vaknade jag av den mest hatade uppfinningen i världen, väckarklockan!

mamma och pappa.
vi måste prata om när ni ska komma med boende osv.
kom in på skype!

nu ska jag ner och käka frulle.
seeyaaaaaa
kramar
Emma

(där på andra sidan havet finns ni)


Kommentarer
Postat av: din traktor homie

va snygg du e emsan !! :D

saknar dig där på andra sidan!

2009-04-27 @ 16:24:15
Postat av: L

Ja, det är den butiken :)

Det är lugnt titta om du har tid osv. Inget måste.

Du är fin på bilden, saknar dig.

2009-04-28 @ 10:02:05
Postat av: sandra

så snygg du är emma!

2009-04-29 @ 01:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback