lay it down

jag ligger här i soffan och kollar på tv.
zappar mellan 4 program.
det är ju reklam var femte minut ungefär.

det är ju påsklov här med.
men det märks inte i detta huset.
vilket gör mig glad och lättad.
ryan går till skolan på "camp" istället.
trevor går på dagis som vanligt.
super skönt.

annars händer det väl ingenting speciellt idag.
jag ska väl och träna senare när jag slutat.
jag korsar fingrarna malin.

hoppas ni har det bra där hemma.
skriver mer senare eller i morgon.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

vadå träna efter jobbet? emma jag har varit uppe sen 9 och jobbat i sex timmar och ögonen svider på mig och vi ska ju boka ?!?!?! tror du att jag klarar av att sitta uppe hela natten när jag har skola imorgon!!!:O

Postat av: mam

Hej på dig. Vi har haft en underbar helg i stugan, solen sken och vi njöt. Har du fått något paket ?

Vill att du skickar tillbaka pappren direkt när du skrivit under. Ha en bra dag.

2009-04-14 @ 08:31:36
Postat av: Papsen

Hej Emma

Sitter nyduschad efter att mamma å jag slutfört att ta bort mossa ur gräsmattan. Känns skönt i vart fall. Hampus ramlade med moppen igår, inget farligt men mamma körde till sjukhuset men honom igår kväll för säkerhets skull - kom hem gipsad. Malin är sprallig och glad och pechan är borta, med andra ord körkortet klart. Ja som du märker, livet går vidare men vi alla tänker mycket på dig och noterar att du verkar ha hur kul som helst - utan oss vilket vi har lite svårt att förstå men det är väl livets gång på något sätt. Fortsät att ha det bra och ta väl hand om, som pappsen har lärt dig.



Kramar pappsen

2009-04-15 @ 19:48:12
Postat av: Anonym

Hej Emma

Sitter nyduschad efter att mamma å jag slutfört att ta bort mossa ur gräsmattan. Känns skönt i vart fall. Hampus ramlade med moppen igår, inget farligt men mamma körde till sjukhuset men honom igår kväll för säkerhets skull - kom hem gipsad. Malin är sprallig och glad och pechan är borta, med andra ord körkortet klart. Ja som du märker, livet går vidare men vi alla tänker mycket på dig och noterar att du verkar ha hur kul som helst - utan oss vilket vi har lite svårt att förstå men det är väl livets gång på något sätt. Fortsät att ha det bra och ta väl hand om, som pappsen har lärt dig.



Kramar pappsen

2009-04-15 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback