jiiihaa NYC

jag är helt exalterad.
jag har biljetter till NYC i min hand.
äntligen ska jag åka dit.
jag har sett fram emot det så länge nu.
så det blir till att gå upp tidigt i morgon för att åka buss
och sedan försöka hitta till stället där vi ska träffas.
det ska bli spännande.
ellen är min gps.
om hon inte fungerar så tidigt på morgonen får jag helt enkelt hoppa in i en GUL taxi.
det är ju inte helt fel alls!
vi ska en runda till svenska kyrkan i ny med.
det sägs att bland annat filip och fredrik ska komma dit på påskpyssel.
så det måste vi ju kolla om det är sant. det hade ju varit roligt.

jag måste berätta om en sak jag aldrig trodde skulle hända.
jag och ellen körde bil på motorvägen.
vi är något frustrerade på bilen framför för den körde så förbannat långsamt.
och vi hade bråttom. som fan.
så vi sitter och flänger med armarna och låtsas att vi är jedi:s och kan förflytta bilen
till en annan fil med bara händera.
tyvärr funkade det inte riktigt..
när hon väl byter fil och vi jublar och börjar köra förbi tittar vi in i bilen.
vad är det vi ser?
jo en rosenrasande äldre dam som pekar finger åt oss.
vi dog typ av skratt!
helt sjukt roligt!!

aja, nu ska jag läsa lite innan jag måste sova.
det blir en lång och förhoppningsvis rolig dag i morgon.
godnatt
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sugen på en ny design? Var med och tävla om en bloggdesign hos mig.

http://majan.blogg.se/2009/april/designtavling.html



Hoppas att du får en fin dag!

2009-04-05 @ 06:02:47
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du fick träffa filip och fredrik :)

2009-04-06 @ 12:19:36
Postat av: Pappsen

Lät trevligt med NY. Själv är jag i Peking. Bor fint framför simarenan, attans vilken anläggning. Nu på kvällen lyser den fantastiskt blå. Alldeles bakom ligger fågelboet, den är lika fin den med. Usch, jag är så trött, måste sova nu.



En stor bamse kram till dig!!



2009-04-06 @ 16:45:54
Postat av: mam

jag fick ett tips på sms att jag skulle köpa kvällsposten. Vem är där på bild om inte du i NY med kändisar o det skall visas i kanal 5. Du kan säkert kolla in det på nätet samma dag. Paket påväg. kramisar

2009-04-06 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback