i want you!

äntligen är det torsdag kväll.
imorgon är det sista arbetsdagen denna veckan.
det blir nog new york på söndag.
träffa de jag umgicks med på orientationen.
det ska bli roligt faktiskt.
om jag kommer iväg så att säga.

jag har lånat den sista boken i twilight serien på biblioteket.
försöker lugna ner mig så den inte tar slut så fort som de andra.
det är ju trots allt den sista..
jag hyrde förresten twilight på on demand.
det var ett tag sedan jag såg den.

malin lever du på mina saker hemma eller?
kommer det finnas någonting kvar när jag kommer hem?

det var någonting annat jag skulle berätta,
men jag kommer inte ihåg vad det var.
attans.

en bild från idag.
det har varit blå himmel och sol och mellan 20-25 grader hela dagen.
jag hade t-shirt och shorts och ändå svettades man.
sommaren är på väg alltså!
Wonderful!!


godnatt
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Faster

Vilka coolingar jag ser på bilden , vad härligt det låter , att kunna gå så lätt klädd. Här har våren faktiskt kommit med stora steg , tittar precis vädret på tv , imorgon ska det bli mellan 15- 18 grader varmt. Så vi är på god väg , om det inte kommer ett bakslag och man vaknar och det är vitt på backen , det skulle inte fårvåna mig .

Jag hoppas att du har det bra , och att du har kunnat sova på nätterna.



Kramizar lilla stumpan . Cina

2009-04-03 @ 07:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback