out of place

istället för att åka på träningsläger stannade jag hemma och hade ytterligare en film dag. och det för att stockholmsresan sög musten ur mig. men imån ska jag vara med.
så här sitter jag och med världens huvudvärk och dricker vatten och hoppas på det bästa.

igår gick jag och la mig i hopp om att få sova länge morgonen. men icke. självklart kommer mina små kusiner och ska passas några timmar. jag blev genast lekledare/5 åring själv. vi läste mamma mu, hoppade studsmatta, kollade på svampbob fyrkant, käkade godis och så vidare.
jag försökte även förklara vad so you think you can dance var för dom för att jag ville se det. så jag hittade på en historia som är lite mer intressantare så att dom skulle sitta stilla och titta.

image26

på tal om det så har jag har grymma stå-på-händer-kunskaper.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du är grym Emma!

Postat av: laursen

man ska inte ljuga emma :).. men vem har inte gjort de -remenisar- slår aldrig mitt "ligga på rygg trick" men rätt impressive..

2007-09-23 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback