timemachine

hej mina vänner.
ännu än gång så får jag säga att jag lever.
jag har nästan glömt bort bloggen.

jag jobbar 7-4 varje dag.
ett jobb jag trivs jätte bra med.
så bra att jag försöker tjata och fjäska mig till en heltidsanställning.
går inte så bra än.

jag ska dock ta ett break därifrån.
ska jobba på västkusten i sommar.
en resturang på stranden i olofsbo.
så precis innan midsommar så flyttar jag ner dit.
inte helt fel.

på tal om flytt så har jag flyttat ur lägenheten.
nycklarna är tillbaka lämnade.
så nu bor jag i lillstugan på baksidan.
det är inte helt fel heller.

hoppas allt är bra med er.
snart så ses vi igen.
inte mycket tid kvar nu tills ni landar på svensk mark igen.
puss


ja, jag vet att jag är cool

Kommentarer
Postat av: Julia

Miss u babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback