going for the thrill

klockan är lite över tio och jag börjar få ångest över att behöva gå till jobbet vid ett.
varför kan inte jag också veta vad jag vill göra?
i alla fall ha en liten aning, en liten hint kan jag väl få.
för en sak är säker.
jag vet att jag inte vill stå på en fabrik i hela mitt liv.
det är ingenting för mig.

jag sitter och klickar mig runt här lite på datorn,
kollar på tv och käkar frukost.
mina ben ligger utanför täcket och solas i solen som kommer in igenom fönstret.
varmt och mysigt.

nehe, jag orkar inte skriva mer nu linnea.
men här har du en liten uppdatering.
en bild från hawaii med, som jag gärna hade åkt tillbaka till.
puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för updaten emma :D

2010-03-09 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback