i think i know

sitter och käkar frukost.
äter några konstiga, nyttiga flingor malin köpt.
sen tänkte jag spela lite tvspel.
sista dagen på jobbet denna veckan.
längtar nästan lite för mycket till klockan 11 ikväll då jag slutar..
för denna veckan i alla fall.
det har faktiskt både varit rätt lungt men ändå jobbigt att jobba
andra skift.
men jag lever. så det är ju bra.

jag har inte så mycket mer att skriva egentligen.
har ju inte haft något liv alls sen i måndags eftersom jag jobbat mellan 13 och 23.
hoppas att vi kan snacka på msn eller skype snart.
speciellt julia!
evigheter sen. måste få höra om hawaii.
jag bjuder på en nyvakenretardbild.
snyggt jag fick till det med ögat va?
bara för er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Pappzen

Saknar min hårt arbetande äldsta dotter. Var är du?

Maten kallnar, kommer du. Är micron ok?

2010-02-12 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback