empire state of mind

här kommer en liten update till dig malin.
eftersom det alltid är du som klagar på att jag aldrig uppdaterar..

igår köpte jag och julia twilight och new moon biljetter.
ja, vi köpte biljetter till båda filmerna.
det ska vara en riktig myskväll.
de är en smygvisning vi ska på. antar jag?
jag vet inte men vi ska i alla fall se den då.
så torsdagen den 19 så börjar de visa twilight klockan nio.
sen vid en minut över tolv visar de new moon.
det kommer bli en sen kväll men det kommer bli roligt som tusan.
det är ju värt det!
jag jobbar ju ändå bara på fredagen sen åker vi ju ner till florida på semester på lördagen.
lite disney world och lite thanksgiving där nere.
det var det.
duger detta som uppdatering malin?

on the road - california 09.


Jay Z - empire state of mind

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tog lilla pappsen vägen

2009-11-06 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback