Storm

nu var det nästan precis en vecka sen jag uppdaterade.
jag har haft en hel del för mig måste jag säga.
åkte ju som sagt ner till NYC för att träffa mamma och pappa.
vi hade en super rolig och super mysig helg i new york.
vi besökte madame tussauds.
haha och fy vilka roliga bilder jag har därifrån.
jag vet i fasen om jag ens om jag vågar lägga upp vissa bilder här.
det är många som inte är så passande att lägga ut, kan kalla det lite barnförbjudet.
haha herregud, men roligt var det!
sen gick vi och såg mamma mia, musikalen.
jag är inte alls förtjust i musikaler, men den var så himla bra.
jag satt där inne som en stolt svensk.
vilka låtar de skrivit abba.
jag har inte riktigt lyssnat på dem innan.
riktigt bra var det!

det blev lite sightseeing.
mamma och pappa visade MIG runt.
haha
det var något jag inte förväntade mig.
inte för att jag hade kunnat visa dem runt, men de är ju här och hälsar på
då hör det ju egentligen lite till att jag ska visa dem runt.

på vägen till mamma mia går vi förbi en gatuförsäljare som skriker
"someone wanna buy some stolen shit today?"
haha det tyckte jag var roligt.

sen på vägen hem från mamma mia var det ett stort slagmål mitt på gatan på times square.
typ 4 mot 1.
alla runt omkring skrek typ och massa ridande poliser kom till undsättning.
men vi gick vidare, alla skulle stanna och titta, ingen gjorde något.
vilket inte är så konstigt.

sen åkte vi i alla fall upp hit till CT.
så de fick hälsa på familjen och se var jag bor.
det var så skönt att ha dem här.
tack så mycket för att ni kom!

tiden flyger förbi och det är 24 dagar kvar tills jag och verena drar till californien tror jag.
underbart!

nä nu ska jag sysselsätta mig med någonting annat.
jag kan i alla fall bjuda på några bilder från madame tussauds och ny.

jag och min framtida man, Leonardo Dicaprio.


jag kände mig kortare än någonsin jämte Yao Ming.. tror jag han hette.


jag och mamma under våran sightseeing runda.


pappa och Morgan Freeman.


det får vara allt för idag.
amanda,ebba, linda och hampus, era paket är på väg hem till sverige nu.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Emma vad avundsjuka vi blir av att läsa din blogg.

2009-05-08 @ 10:37:21
Postat av: Linda

Haha, jag älskar bilden på din pappa och morgan freeman. Dör av skratt! Gah, jag saknar dig. Du måste komma hem snart och vara här hos mig!

2009-05-08 @ 14:06:54
Postat av: Li

Hahaha vilka härliga bilder, du måste lägga upp fler...gud vad jag skulle vilja åka över och hälsa på dig....fan att man inte kan vinna lite pengar så att man har råd med en resa, det hade varit såååå jävla roligt!!! Tänk dig själv, du,jag och cina i NYC...vilken syn :-) kram

Postat av: mam

Tack själv Emma. Är nu tillbaka i vardagen igen efter en skön helg i stugan. Vi hörs Kramar

2009-05-11 @ 10:27:53
Postat av: Pappsen

Det var glada och muntra miner i dag på Herber -frukosten. Alla log mot mig och jag insåg direkt att min image var fullständigt bortspolad. Tack för den hjälpen Emma.....ha ha



Vi hade själv jättekul over there, en härlig blandning av allt möjligt och så fick vi träffa vår Emma vilket var riktigt härligt. För er andra kan jag bara tala om att hon har det fantastiskt bra, en förlamande underbar familj. Bättre kan man inte ha det.



Vad nöjd med allt som livet ger....

Kramar Pappsen

2009-05-11 @ 22:19:35
Postat av: världens bästa malin

updaaaaaaaaaaaaate

2009-05-12 @ 11:11:56
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback