winter in the hamptons

idag har det inte hänt så jätte mycket.
dagen flöt på i sitt lugna tempo.
jag har dock haft lite hemlängtan idag. saknat min säng, higgins och alla er.
allt som är så naturligt hemma är inte alltid det här. tyvärr.

annars har jag har tvättat och kollat på tom och jerry.
sen har jag försökt koppla in mitt playstation på tvn i mitt rum,
men bilden vill inte fungera.
få be om hjälp med det.
vi har mest myst och tagit det lugnt idag.
ryan sov så busschauffören fick väcka honom på bussen.
så vi gick direkt in och de låg och myste på mig medans vi kollade på lite tv.
ja på mig, de turades om vem som skulle ligga i mitt knä och den andra fick ligga jämte.
haha

jag tycker att det är på tiden malin att du bokar biljetter hit nu.
restresa onsdag till söndag.
eller hela familjen vettja.
det hade verkligen varit något.
det hade jag gillat.

jag ligger här och kollar på robinson crusoe serien.
har kollat på tre avsnitt och ska strax börja på mitt fjärde och förmodligen sista
för idag.
i morgon är det sista "arbetsdagen" för denna veckan eftersom de
åker till florida.
angående det, de vill flytta dit.
sälja huset här och flytta dit.
efter denna helgen säger de att de kommer ha bestämt sig.
antingen flyttar de eller så flyttar de inte.
jag hade mer än gärna flyttnat ner dit.
till värmen.

tillbaka till crusoe.
många kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: mam

ja du Emma längtar hem gör man alltid oavsätt hur länge man är borta. Men tänk om ni kommer att flytta vad häftigt och ännu en plats att få se. Tror att vi väntar med att komma så vi också får komma till Florida. Ha det så bra pussar o kramar

2009-03-05 @ 14:48:55
Postat av: tessan

synd att ni inte flyttar nu direkt då isf. då kunde du ju fått träffa en hemifråm iaf :)så kunde jag ju tagit med Malin i resväskan, haha! vi åker ju dit om 3 veckor nu ungefär. du får ha det så bra :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback