this boy

jag vet inte om inlägget från igår kommit upp.
jag kan då inte se det i alla fall.
det kommer väl upp i sinom tid.
jag har i alla fall läst ut boken.
620 sidor var den.
på någon timme varje dag i tre dagar eller nått.
helt uppslukad och besatt av boken var jag.
så idag kom jag ner och åt middag med resten av familjen och då ubrast dem.
"ohh emma you finished your book, that's great so we get the social emma back!"
haha
jag blir så förbannat osocial när en bok som faller mig i smaken hittar mig.

japp, frågan är vad jag ska göra ikväll.
hade varit gött med bio.
vet inte om det är någon som är sugen på att gå dock.
skulle kommit på det tidigare så man kunde tagit den tidiga visningen av någon film.
det blir lätt så himla sent annars.

donna berättade idag att hon var ledsen att hon inte kunde få en biljett till.
de bokade biljetter i november till någon basketmatchgrej.
så imorgon kväll har jag huset för mig själv några timmar.
det ska bli lite skönt fatkiskt.
sen hur helgen blir är fortfarande ett mysterium.
på söndag kanske vi kan ha lite videosamtal?
vad sägs om det?

många kramar
Er Emma

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det låter bra, vi väntar svensk tid runt 6.

2009-03-27 @ 08:30:17
Postat av: mam

Hej på dig,planerna var att åka till stugan och ha vårmys. Hampus skulle kolla in nya klubbor och vi vara i trädgården och njuta av en skön helg.Men vi vaknade idag med ca 10 cm snö och den fortsätter att fylla på. S det blir mys i soffan hemm. Kramar på dig

2009-03-27 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback