sssnapper

idag har jag jobbat för första gången på en helg.
det var oerhört simpelt.
klockan var ju redan sju när de åkte.
vi kollade en stund på kung fu panda.
sen läste vi en bok, sen somnade dem.
så verena kom hit så kollade vi på million dollar baby och sen var "jobb" kvällen slut.
haha

igår åkte jag, verena, tatjana och begum till waterbury till en club.
jag vet inte om jag vill åka dit igen.
åker mycket hellre tillbaka till new haven.
det var hundra gånger bättre än det stället i waterbury.
jag ska i alla fall snart gå och lägga mig.
godnatt
kramar
Er Emma



Kommentarer
Postat av: Anonym

oh.. vilken snygging

Postat av: världens bästa malin

okej, emma du ser nog att pappa har varit i farten. men vad kul det låter! nu är min tysk här och vi vill bara att dom ska åka hem, pappa har precis gjort bort sig för en av dom då han trodde att hon avr en kille..... taskigt läge liksom.

2009-03-15 @ 15:16:12
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback