find the right way out

jag har gjort räkmackor till mig, donna och chris.
det var riktigt gott faktiskt.
på svenskt bröd förstås.

idag väcktes jag mot min vilja vid fem på natten för att det är "snöstorm".
alltså ingen skola idag.
så vi har kollat på ice age ett och två.
för att sysselsätta oss.
vi käkade marabou choklad till filmen och nu har jag två chokladkuddar.
vilken tur att det var två som jag inte använder.
jag har ju 9 kuddar i sängen här.
helt galet många. brukar slänga mer de flesta på golvet.
de tar så mycket plats!

jag köpte kina mat igår.
fick ett sånt himla kina-mats-sug.. och så besviken jag blev.
det var inget speciellt med den.
mycket godare hemma, helt klart.
jag fick min första fortune cookie.
det var lite spännande.

jag mötte min drömbil påvägen till kinaresturangen igen.
den gula hummern är gudomlig!

vad har mer hänt idag.
jag har ringt till suntrek och fixat med bokningen till resan som jag och
verena ska åka på den 31 mars.
de gav mig bara 10% rabatt när jag skulle ha 20%.
så det är ordnat.
så nu ska det bara bokas biljetter till san fransisco och sen biljetter från los angeles.

jag är snart helt frisk så jag kan börja träna igen.
det ska bli skönt faktiskt.
komma iväg till simhallen/gymmet litegranna.
jag har iofs inte vågat mig in på gymmet med alla galna träninsmänniskor.
de ser rätt läskiga ut, de är som zombies.
springer eller går med blicken helt inne i träningsmaskinens tvskärm.
men eftersom det inte är träning ikväll blir det film.

många kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

emma nu får du ge dig, in i träningslokalen med dig!!!!

Postat av: Anonym

underbart avsnitt...

2009-03-03 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback