face it

dagen har varit riktigt mysig.
det var varit blå himmel, soligt och 20 grader varmt.
sommaren börjar komma hit och det är helt underbart.
de ska officiellt öppna poolen här den 17 maj.
 det ska bli riktigt härligt!!
det är ju pool OCH bubbelpool.

imorgon ska jag med familjen på ett födelsedagskalas.
deras kusin fyller ett eller två. jag är inte säker.
jag har inte följt med på andra familjegrejer så jag tänkte att det kanske
är en smart idé att följa med.
och vi ska åka dit vid elva och det slutar vid ett.
så jag kommer online direkt när jag kommer hem.
så ni vet varför jag är borta.

jag har precis kollat på Mulan som gick på tv.
minns du den malin? din favoritfilm.
nu ska jag sova.
godnatt
många pussar och kramar
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback