red light

jag sitter här med papperstussar i näsan och tycker lite synd om mig själv
för att jag är så snorig.
jag är ju så dum
efter en vecka i californien sovandes i tält och sen komma hem igen och somna med fläkten på högsta drag.. inte konstigt att jag är sjukt.
men det glömmer jag snabbt bort när jag påminner mig själv att idag är äntligen den 12 juni.
malin sitter just nu på ett plan på väg hit.
jag och chris ska åka ner till JFK och hämta henne senare ikväll.
jag tänkte på det igårkväll.
att hon verkligen kommer i morgon.
jag började gråta. glädjetårarna flödade.
det ska bli så skönt och roligt att få se henne igen.
om vädret tillåter det ska det bli massa sol och bad,
six flags,
New York,
shopping och massa andra grejer.

dags att spela lite tvspel.
nu när trevor sover.
utnyttja tiden väl. det är precis vad jag ska göra.
såhär vacker är jag med papperstussar i näsan.
den blir enorm. näsan alltså.
men det är smart. jag känner mig snorfri med dem i näsan.
när ni ser denna bilden tycker ni inte med lite synd om mig då?


många kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: mam

vilken snygging! ha det nu så rackans gott kramar ifrån mamsen pappsen o golfis

2009-06-13 @ 19:42:47
Postat av: Pappsen

Gud vad söt du är, på nått sett liknar du faktiskt mig. Är uppe och packar, drar till Polen idag och är tillbaka lagom till midsommar.

Ha det så kul nu båda två, men för guds skull glöm nu inte av barnen.....



Pappsen

2009-06-15 @ 05:19:28
Postat av: Pappsen

Gud vad söt du är, på nått sett liknar du faktiskt mig. Är uppe och packar, drar till Polen idag och är tillbaka lagom till midsommar.

Ha det så kul nu båda två, men för guds skull glöm nu inte av barnen.....



Pappsen

2009-06-15 @ 05:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback