remember what you told me

idag har jag varit på gymmet i en timme.
jag har kollat på heroes.
jag har läst och ska fortsätta läsa i min nya bok the society of s.
det läskiga med den är att jag vet vad som kommer ske i den hela tiden.
jag måste ha läst översättningen på svenska hemma innan eller sett en film om det finns.
jag ska på transformers revenge of the fallen ikväll.
jag har varit på the proposal och the hangover i nyc.
land of the lost, year one och my sisters keeper står sedan på min biolista.

pappa six flags är som liseberg/skara sommarland typ.
i alla fall den i new england där vi var.

igår fick jag ett ryck och köpte mig en ipod touch.
den är hur cool som helst.
dags att ta nått att käka.
puss&kram
Emma

stek på min baksida


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Oj, vad brun du är....

2009-06-26 @ 12:59:51
Postat av: hampus

jag är den bästa lille bror man kan ha och jag vet att du sakna mig<<<33 :D pusss

2009-06-26 @ 13:01:33
Postat av: Evelina

Jag har börjat med veckans blogg på min blogg vill du vara med och delta så finns det mer information på min blogg :)

Du kommer få mer läsare om du vinner jag kommer att reklamera vinnaren varje dag i en vecka + får du en länk i VARJE inlägg jag skiver.



Lycka till! Kram Evelina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback