downtown

igår hade jag och ellen en myskväll på min baksida.
vi köpte korv, bröd, vattenmelon, kex, cholad och marshmellows.
jag gjorde en brasa vid poolen och där gick vi mellan elden och bubbelpoolen.
riktigt mysigt.
ellen lämnar snart mig här.
det kommer bli så tomt utan henne här.
hon sov i alla fall över här för jag orkade inte köra hem henne för att det var så sent.

det blev lite jobb på morgonen.
frukost sen körde jag hem henne så hon kunde jobba hon med.
sen när jag hämtat trevor fick jag ett telefonsamtal att det var tornado-varning här.
det märktes kan jag säga.
det drog igång och började åska och blixtra som fan.
blåste så träden halvt gick av och haglet och pissregnet mot fönsterrutorna var läskigt.
jag trodde seriöst de skulle slå sönder rutorna.
vi gick ner och satte oss i källaren och kom upp när det tystnat igen.
det kom helt plötsligt och var borta efter bara 10 minuter ungefär.
no biggie.

sen käkade vi middag och efter det gick jag upp hit och kollade klart på första säsongen av heroes.
så dags för tvåan.
vill ju vara redo och ha sett allt innan den nya säsongen börjar på tv här.
jag vill inte missa några detaljer.

om ca två veckor firar jag ett halvår här i USA.
jag har verkligen bott här i ett halvår. 6 månader.
helt jävla ofattbart.
jag visste att jag skulle klara det galant.
vad säger ni nu som tvekade när jag berättade att jag skulle åka iväg?
nästa halvår kommer gå ännu fortare.
det kommer dock vara grymt att komma hem efter ett år och träffa alla igen.
kunna ta för sig och åka hem till någon utan att vara inbjuden.
jag är stolt över mig själv som gör detta.

på tal om..
klassåterträffen hur var den?

hoppas på sol imorgon.
det är ju helg och jag vill spendera min tid vid poolen.
dags att återgå till heroes.
Er Emma

en bild jag tog från helikoptern.


Kommentarer
Postat av: linda

klassträffen är inställd :), ingen klassträff utan dig. gå på michael jacksons begravning åt mig..

love.

2009-06-27 @ 08:51:51
Postat av: Pappsen

Ja usch va tiden går fort, med det brukar det när man har kul. Idag är det måndag morgon och jag å Hampus är kvar i stugan, mamma har precis åkt till jobbet. Jag börjar min 5 veckor långa semester idag, sköönt.Maila över ditt tel nr till mobilen.



Kramizar Pappsen

2009-06-29 @ 07:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback