young love

igår fyllde min lillasyster 18 år. det gick knappast att undgå.
jag och malins två kompisar nina och mimmi lät malins dröm gå i uppfyllelse.
sen barnsben har hon alltid velat åka till äventyrsbadet i örebro och det var precis dit vi tog henne.
när hon fick ta av sig ögonbindlen (ja, hon fick sitta med ögonbindel hela vägen dit, 4 timmar) förstod hon inte var hon var.
hon var 100 % säker att vi åkt söder ut. hon var riktigt kaxig i bilen, så säker var hon på sin sak.
men fel hade hon.
det stod med stora bokstäver Gustavsvik på badhuset.
och hon förstod som sagt ingenting.
jag fick säga att hon var i örebro och först då kopplade det.
det var 4-5 roliga timmar där inne och sen bar det av hemmåt igen.
grattis igen lillsyrran.
på fredag ska hon inviga harrys för första gången.
så är du där, köp henne en drink.
är du inte där, kom dit och köp henne en drink.
jag ska i alla fall vara den första!
malin ( till vänster) & mimmi i forsen på äventyrsbadet.

som ni kanske ser har vi kameran i vattnet.
lånade en vattentålig digitalkamera.
så jag tog en del bilder, men filmerna är helt klart dom bästa.

grattis säger jag även till johanna svettet finnander.
21 år.
det är inte dåligt!

nedräkning: fem dagar kvar.
kram
Emma


Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

duu, jag är inte liten längre, hela 18 år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback