the stars are holding you

tänkte bara visa var jag är.
ni förstår nog att jag har det bra.



svensk tid är jag 20 år nu.
jag undrar hur jag ska fira min födelsedag imorgon.
jag hoppas jag gör något speciellt.
något litet i alla fall.
jag är ju trots allt i mexico. nått måste det ju finnas.
att fylla 20 är ju rätt stort.
eller?

en sak är jag förbannad över.
sidan jag kollar sanningens svärd på funkar bara i usa!
så jag får hålla mig ett tag innan jag får se de sista två avsnitten.
godnatt
kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis homie! Du ska få din 20 års present snart..

Hoppas du har det riktigt bra, vilket man bara ser på bilden att du har..

Angående Universal så måste vi prata ja, du ska bara veta haha! Ska ju till stugan med din familj idag också, så vi kanske hörs senare.

Älskar dig.

2009-01-30 @ 07:07:53
Postat av: Linda B

2009-01-30 @ 07:54:11
Postat av: Linda B

Grattis gumman på sin stora dag!! Hoppas att du få en underbar dag med många fina minnen för resten av livet, men om man titta på bilden så kan du ju inte klaga,här hemma är det gråmullet...jippi!!!!

Lilleman ge dig en födelsedagspuss med :-)

Älskar dig...kalaskram

Postat av: HEJA

SUPERGRATTIS på 20-års dagen!!! Hoppas att du får en kul dag! Hälsa Mexico från oss! Massor med kramar från Ebba, Agnes, Henric & Jenny

2009-01-30 @ 08:56:27
Postat av: karro

grattis på födelsedagen emsan!:) ser att du har det bra! fy din fusk!:P hehe hoppas du få en as bra dag nu! finns säkert en massa kul sätt du kan fira på.. du är ju i mexico för sjutton!!! hehe :) puss

2009-01-30 @ 09:29:22
URL: http://karrogoesbelgien.blogg.se/
Postat av: MorMorFar

COMPLEANOS FELIZ EMMA! Man blir lite avundsjuk när man ser det blå havet och de vajande palmerna. En bättre inramning för en 20-årsfest kan du väl inte önska dej.Synd bara att vi inte är bjudna! Kram och lycka till.

2009-01-30 @ 09:51:30
Postat av: Mam

GRATTIS PÅ DIG önskar dig en underbar dag och njut av Mexico

2009-01-30 @ 11:17:07
Postat av: världens bästa malin

dyyyyyyyyk där nere för fasen emma! ta chansen nu när du har den:D grattis ännu en gång hoppas att du får en bra dag. puss

2009-01-30 @ 11:20:51
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Nina

grattis emma :D 20 år, inte dåligt! haha du är ju typ officiellt vuxen nu eller vad det är man säger :) ha det sjukt bre nere i mexico nu :) Puss

2009-01-30 @ 19:47:52
URL: http://ninaquaade.blogg.se/
Postat av: elina

grattis emma! :D

hoppas din födelsedag varit bäst!

puss och kram

2009-01-30 @ 20:13:37
URL: http://elinajonssson.blogg.se/
Postat av: sarafrid

åh grattis emma! det är verkligen coolt att du är där borta! har lite svårt att förstå det men det är ju såå häftigt! hoppas verkligen att du har det bra, det verkar du ha :) och mexico med, hurdan lyx har du inte! åh :) dyk och ha det underbart, grattis på 20-årsdagen igen :) puss och kram

2009-01-31 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback