sunday

idag sov jag länge igen.
inte så länge som jag brukar hemma, men till tio ungefär.
jag gick upp och käkade frukost och sedan kollade vi lite barnprogram.
perfekt sådär på morgonen.

sen lärde donna mig hur man tvättar.
så jag har tvättat två tvättar idag.
haha, så sjukt duktig jag är!
första gången och andra gången och båda gick bra.

sen skulle ryan på basketträning men den vart inställd för all snö, så han och chris åkte iväg och åkte pulka istället.
medans jag, donna och trevor var hemma och myste tills trevor skulle sova.
vi kollade på film.
och på tal om film.
dom har typ 200 film kanaler här, GRATIS filmkanaler.
när jag fick mitt schema och veta reglerna dom har här i huset sa hon att jag får använda biosalongen hur mycket jag vill.
och sen har dom självklart betalfilmkanaler också. och jag får beställa två filmer i månaden gratis.
alltså att dom betalar.
haha precis som om jag inte har nog med filmkanaler.
men det är väl iofs nyare filmer där.

igår kollade vi på bilar filmen där nere i salongen.
och fytusan vad mysigt det var. helt otroligt!

annars idag har jag bara tagit det lugnt och pratat en del på skype och msn.

en bild från flygresan till usa.


Hej Ebba!
nä, jag badar inte än. det är så mycket snö här just nu.
men till sommaren ska vi bada!

funderar på att lägga mig framför tvn nu och kolla på en film.
det måste ju gå en bra.

kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var underbart att prata med dig igår, skickade en bild på mitt nya hår så du ser lite bättre.. Har rast nu och mitt halsband har gått sönder! :(

Hörs ikväll hoppas jag, puss.

2009-01-19 @ 11:58:50
Postat av: Tallhamn

Verkar nästan för bra tycker jag.

Jag ska nog flyga över och nypa dig så du vaknar ;)



Hoppas allt är fint (behöver jag fråga?)



kramar!

2009-01-19 @ 18:42:48
Postat av: johanna

skönt att veta att du har det bra =)

Postat av: ma

Vilken tur att du tog med dina filmer !!!

Ha en bra dag Kramar o pussar

2009-01-20 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback