rooftops

sådär nu har jag kommit fram till Burlington.
efter massa krångel ännu en gång på flygplatsen så kom jag fram till Hartfords flygplats igår kväll vid halv tolv.
kom fram hit till deras sjukt stora hus vid strax efter tolv tiden.
Donna visade mig runt lite snabbt och jag hälsade på Chris.
kommer upp till mitt rum och det är så fint.
somnade med 10 kuddar i sängen typ.
haha
dom har verkligen hundra kuddar i sängen typ.
jag har packat upp och grejat.
nu hör jag att Donna kommit hem med Trevor.
jag har inte träffat barnen än, dom sov ju när jag kom.
jag hoppas jag inte skrämmer livet ur han.
får väl gå ner och hälsa på han och ge han hans turtles dräkt.

jag hade det super bra i New Jersey och New York förresten.
träffade massor av trevliga människor.
jag får berätta mer senare.
hoppas ni har det bra där hemma!
kram
Emma

Kommentarer
Postat av: karro

åh hur känns det?:) hur va barnen? glöm inte att skriva här så jag få se hur du har det. eller mejla till mig!!få skypa snart! hur mkt senare eller före ligger du i tid? 6 timmar eller nått sånt va? puss

2009-01-17 @ 02:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback