one day in my life

jag har precis kommit hem från stan.
jag köpte mig en tjockiströja.
jag är i ett stort behov av dessa.
det är är kallt och jag fick bara plats med en i väskan på vägen hit.

när jag och verena sitter på starbucks efteråt och pratar börjar helt plötsligt en dam i fåtöljen framför
oss prata med oss.
helt från ingenstans.
om hela hennes liv, hon kunde tydligen både tyska och svenska när vi sagt var vi kommer ifrån.
hon har varit överallt och gjort det och det.
hon gav oss sitt nummer om vi ville träffas på starbucks igen.
vi kom fram till att hon måste gå på droger.
för de historierna hon drog för oss var helt sjuka.
men vi hade rätt kul när vi lyssnade på henne.

idag provade jag på en "arbetsdag" och det mesta gick bra.
det var lite då och då de fick utbrott för att de ville ha nått men som dom inte får.
så säger dom att dom får det.
dom testar mig till 100 % precis som jag förväntade mig.
men jag ska då inte ge mig.
ska bli spännande, jag har lite experiment som jag ska pröva.
luras litegrann.

dags att sova. en lång dag imån.
hoppas ni har det bra där hemma.
saknar er litegranna.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Litegranna?!

Jag saknar ihjäl mig här hemma..

2009-01-21 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback