nighties

okej första dagen är slut.
klockan är strax efter tolv och jag ska sova.
dagen har varit super mysig.

jag gick upp och ner i köket och käkade lucky charms.
dom var inte så goda. åt dom vanliga flinorna och hoppade de konstiga färgglada bitarna som smakade skit.
jag orkade inte hämta en stol och rota för jag var hungrig.

sen när Donna och Trevor kom hem sprang han upp hit.
men han ville inte komma in på mitt rum.
han sa: (på lite halvt bäbisspråk) i'm gonna give you youre space.
haha han är för söt.
han kan inte hålla tyst. han bara pratar och pratar och pratar.
ska filma honom så får ni se sen.

sen när Ryan kom hem frågade jag hur han haft det i skolan osv.
sen berättade jag att jag hade en överraskning till honom.
han blev super nyfiken.
så vi gick upp hit och han öppnade garderoben och skrek nästan av lycka när han fick se sin spidermandräckt med muskler.
han har haft på sig den hela dagen.
så jag lyckades med fjäsket.
haha
dom har lekt och klängt på mig hela dagen.
så jag tror jag klarar detta.. än så länge
haha

sen ringde min area director och pratade lite.
och verena, en tysk som bor på min gata ringde och hälsade och frågade om vi skulle gå på bio.
så det är därifrån jag precis kommit hem.
vi kollade på mall police.
den var skit rolig!
vi satt först en stund på starbucks och snackade och lärde känna varandra lite.
sen bion.
och nu ska jag sova.
en riktigt amerikansk dag.
lucky charms och starbucks.
haha

godnatt
kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter alldeles underbart!!

Önskar jag var hos dig.

2009-01-17 @ 21:44:22
Postat av: Pappsen

Kul att allt verkar funka. jag är både glad och stolt och ledsen, men skit i det. Lev livet Emma, kör hårt.

2009-01-18 @ 08:51:16
Postat av: Kusin-Ebba

hej emma

vad gör du och badar du

kram ebba

2009-01-18 @ 10:05:36
Postat av: världens bästa malin

jag diggar din kommetar ebba :D emma uppdateeeeeeeeeeeeera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback