if you seek amy

om 6 timmar ska vi gå upp, sätta oss i bilen och åka till flygplatsen för att sedan dra till Mexico.
det ska bli roligt att få följa med faktiskt.

jag borde gå och lägga mig nu men inte utan ett avsnitt sanningens svärd.
jag har max 4 avsnitt kvar. tror inte ens att det är så många.
fruktansvärt!
jag får kolla på dem om och om igen.

jag vill tacka alla för gratulationerna till min födelsedag.
jag, Emma Claesson ska fylla 20 år.
det är helt sjukt.
jag känner mig som en 12 åring.
jag är snart inte ens tonåring.
herregud. jag vill inte ens tänka på det.
det är ju ett ganska stort varningstecken på att jag håller på att bli vuxen.
då får du säkert samma tanke som jag i huvudet.
Emma Claesson - vuxen?
haha inte en chans.

men förhoppningsvis kommer detta året hjälpa mig litegrann på vägen.
att växa upp.
det vill jag. men inte för mycket.
för då är jag inte mig själv längre.
men jag kan ju bli duktigare på tex, tvätta, städa upp efter mig osv.
eller vad säger ni mamma och pappa?
vad säger ni om att få tillbaka mig med alla dessa fina kunskaper?
för här vågar jag inte riktigt grisa ner så mycket som hemma.
om det fastnar, det hade ni väl gillat?

dags för sanningens svärd.
jag har med mig datorn till mexico, så jag försvinner inte.
kramar
Emma


Kommentarer
Postat av: karro

oh så bra att du tar med dig datorn!:) o du få ha en underbar födelsedag i mexico! är så avunsjuk din lilla fuskis!:P

Postat av: Manda

Ha en jättebra födelsedag nu Emma !:D

2009-01-29 @ 14:42:48
Postat av: mam

hej på dig

vill först önska dig en riktigt härlig födelsedag

och som du själv säger hoppas jag att det du lär dig nu finns kvar när du kommer hem. Inte för vår skull utan för din egen. Kul att du har hittat ett gym nu kör vi så kan vi jämnföra våra muskler när du kommer hem MASSOR AV STORA KRAMAR FRÅN OSS ALLA

2009-01-29 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback