that's funny

okej malin jag ska uppdatera.
jag måste besviket säga att det inte blir las vegas nästa vecka
och inget new york denna helgen.
för dålig planering helt enkelt. och för mycket slösande av pengar..

men jag och verena ska boka en semester på lördag.
vi har inte riktigt bestämt datum än eftersom det måste passa med familjerna och allt.
men vi kommer få se en hel del och då är las vegas inräknat.
så jag kommer ju komma dit vilket fall.

sen för någon dag sedan körde jag jämte min dröm bil.
en gul hummer.
fyfarao så vacker den var.
har sett många svarta men ingen så fin som den gula.

jag börjar bli friskare nu.
jag har i alla fall orken till att gå ut och umgås med folk.
idag har jag vatt med verena.
igår var jag och ellen på bio.

vad har hänt mer?
jag fick ett paket idag av cina.
haha herregud, jag bad om två marabou choklad
jag fick fyra stora och fyra små.
det bara rinner i munnen när jag skriver detta.
det är världens näst bästa choklad.
(kinderbueno är den bästa, ni som inte vet)
tack så hemskt mycket cina!! säg till om du vill ha någonting för det eller få ett paket tillbaka!

annars idag har vi varit ute och lekt på framsidan.
där all snö gått bort.
trevor har spelat golf.
vi spelade lite fotboll och bara busade.
och mitt i allt kommer en minibuss mamma och kör in på uppfarten och drar ner rutan.
hej säger hon och presenterar sig.
hennes son går tydligen i ryans klass.
hon ville ordna en play date.
haha jag ville bara skratta.
men vi skulle höras i början på nästa vecka.
haha, helt galet.

nu får det vara nog för idag.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: mam

hej gunmman, en gul bil. Du får väll fota den o sätta upp på väggen. Vi håller på att sälja C70 o vi har även hämtat ut en ny och den är inte gul. Solen skiner idag o snön försvinner fort så vi hoppas på en skön helg. vi hörs goa kramar till dig.

2009-02-27 @ 13:36:27
Postat av: världens bästa malin

bra emma, minst ett inläg per dag tycker jag! även om det bara där något ord:D



ha det bäst!

Postat av: Pappsen

Hej Emma

Lördag morgon, nyss hemkomen efter rundan med Higgins. Solen står högt och lyser så där vackert den kan med den blåa skyn himmeln runt om. Vi står nu kanske inför den sista vintern för snart börjar det väl att bli vår förhoppningsvis. För en stund ringde en ev köpare till cabben, han åker från Katrineholm nu och beräknar komma hit vid 11, usch tänk om han vill ha bilen, börjar bli orolig, vill jag verkligen sälja den. Senare i em ska vi ner och träna skiten ur kroppen. Tidig kväll kommer kanske Lars hit och då ska du veta att vi ska fjanta oss....vi ska ha wiskey provning, vi har köpt en ny sort som ska avsmakas. De du.



Din resa låter kanon, hur länge ska ni vara borta? Själv åker jag til tyskland måndag morgon, och i början av april ska jag till Peking 1 vecka, ska bli kul att återse denna trevliga stad. Nej nu börjar Jonsson å Pipen på Tv så jag måste sluta....



Stora bamse kramar från pappa

2009-02-28 @ 08:50:18
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: världens bästa malin

nu är det den 28 och inget nytt inlägg.............?

2009-02-28 @ 18:43:02
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback