spin my head

åh jag är så sliten idag.
barnen är sjuka.
den ena har någon halssjukdom och den andre har influensan.
båda är gnälliga och emmiga. ska sitta i ansiktet på mig typ.
trevor sover och ryan ligger och halvsover i soffan.
jag sitter i köket och önskar klockan vore halv elva.

jag såg en flygbiljett idag på morgonen på anslagstavlan.
familjen ska åka ner till florida och kolla på hus i mars.
fredag till tisdag.
jag är alltså själv då.
hur härligt som helst.
donna berättade det för mig när vi träffades hos doktorn att de bokade det igår.
och att tyvärr inte jag kunde följa med för att chris föräldrar som de ska bo hos har inte ett eget sovrum till mig
haha
så hon sa om du vill kan vi kolla på biljetter till las vegas.
eftersom jag sagt att jag ville åka dit.

så om jag har råd och har en resekamrat kanske jag åker till las vegas om två tre veckor.
riktigt häftigt!!

min gula klocka! den är så vacker!
det syns i mina ögon att jag vill och behöver sova.

kramar
Emma


ps. tack så mycket mormor och morfar för kortet
och tack linda för kortet och chokladen!

Kommentarer
Postat av: karro

åh nu när jag såg det kortet på dig så kände jag verkligen hur mkt jag saknar dig!:(

Postat av: Elleeeeeeen the one and only

VIlken fin bild!! LOVE your watch duude :D

2009-02-19 @ 04:22:52
Postat av: mam

hej på dig min goding

Las Vegas är helhäftigt massor att titta på och göra

ha det bra vi hörs kramisar

2009-02-19 @ 11:20:16
Postat av: Kusin Linda

ÅÅÅ vad häftigt!! Las Vegas...hoppas du kommer iväg!! Du himla snygg klockadu har! Vad har du köpt den? Sån skulle jag vilja ha...om jag sätter in pengar till dig kan inte du köpa en sån och skicka till mig?? Den skulle ju matcha min bil så himla bra :-)

Kram

2009-02-19 @ 20:31:51
URL: http://www.junilejon.blogspot.com
Postat av: Nina

Gotta love the yellow clock! :D

2009-02-20 @ 20:48:30
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback