soulpatrol


idag har jag stressat runt på stan.
det är Donnas födelsedag så jag köpte ett fotoalbum och valde endel kort utav de jag tog
i Mexico och gav till henne.
hon blev jätte glad. och det var ju bra.
för det var ju det som var meningen.

anna, deras städerska har varit här idag och hon städar mitt rum med.
jag är så nöjd att jag inte behöva använda en dammsugare eller några sånna redskap.
jag behöver bara plocka upp mina kläder sen fixar hon resten.

vi hade precis värsta födelsedagsmiddagen.
kyckling, ris, sås och grönsaker.
jag orkar typ inte ens stå upp.
så jag hoppar träningen idag.
ska gå ner och dra en film i biorummet ikväll istället.
det är jag värd för att..

jag simmade riktigt bra igår faktiskt.
800 insim
400 fritt
600 ben
4x100 medly
300 avbad

min självdisiplin börjar förbättras.
sådana långa sträckor brukar jag inte få för mig att göra bara sådär.

hoppas ni har det bra där hemma.
jag saknar faktiskt att bli påhoppad av hampus i soffan
eller få saker snodda i mitt rum..(malin)
mysa med mamma och pappa
och higgins min lilla higgins
och chips och dipp med linda.

och allt annat som jag kopplar till sverige.
men det är ingenting jag deppar över utan jag blir bara glad när jag tänker på
hur många bra människor jag har runt omkring mig där hemma.

glöm inte att jag tänker på er lite varje dag.
kramar
Er Emma

Kommentarer
Postat av: karro

o jag tänker på dig med!:)

Postat av: mam

ja det är när man är borta som man saknar vardagen det som annars är så jobbigt. Som jag har sagt tidigare njut och ha det bra. Massor av goa kramar från oss alla.

2009-02-13 @ 13:07:51
Postat av: Pappsen

Oj, nästan 2,5 km. Så mycket har jag inte simmat på ett helt år. Fortsätt med denna träning och försök att vara igång i vart fall minst 3 ggr i veckan. Här hemma är allt bra, njae kanske inte allt, Farmor blev inlagd igår på sjukhus och idag fyller hon år, inte kul. Jag vet inte riktigt än hur det är med henne men hoppas och tror att allt ska bli bra. Ikväll ska våran lilla Malin komma hem om hon inte har slarvat bort sig.



Hälsningar pappsen

2009-02-13 @ 15:20:07
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Faster

Hej min lilla snutta ( får man säga det till en 20-åring ? jag får det . )Roligt att du har det bra , för det hoppas jag att du har.Du Emma , du kan väl ge den där Anna ( städerskan ) våran adress , ifall hon har vägarna för bi här , alla städ grejer finns :)

Jag kan komma över , så kan jag skjuta snoddar på dig och hoppa på dig i soffan , fast chipsen den får du behålla själv. Älskar dig Cina

2009-02-13 @ 15:31:04
Postat av: Anonym

Hej min lilla snutta ( får man säga det till en 20-åring ? jag får det . )Roligt att du har det bra , för det hoppas jag att du har.Du Emma , du kan väl ge den där Anna ( städerskan ) våran adress , ifall hon har vägarna för bi här , alla städ grejer finns :)

Jag kan komma över , så kan jag skjuta snoddar på dig och hoppa på dig i soffan , fast chipsen den får du behålla själv. Älskar dig Cina

2009-02-13 @ 15:35:18
Postat av: Linda

Skönt att höra att du saknar oss lite iaf! Men vi ses ju snart igen, passa på att njut och lev det amerikanska livet nu!Jag lovar att jag ska skicka över chips och dipp en vacker dag så diu inte glömmer hur gott det är.

Puss

2009-02-13 @ 16:10:52
Postat av: MorMorfar

En stor varm kram på Alla Hjärtans dag från ett kallt och soligt Sverige. Äntligen har vi fått lite snö och kyla.Så nu får vi damma av skidorna och pröva glidet.

2009-02-14 @ 10:40:34
Postat av: eva mfl

Hej Emma, va kul att vi kunde prata med varandra via småland och vidare genom scape.

Otroligt ha ha:)Fin blogg du har hittade även "lilla" Svante på en av bilderna,kul.

Ha en bra alla hjärtans dag!! och fortsätt njut av ditt nya liv. Kramar från Broström i stockholm.<3

2009-02-14 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback