flower

sådär då vart jag hemkommen från New Haven.
jag visste inte att det var ett så stort ställe och inte heller att yale universitet ligger där.
det var så himla vackert där. skolan var helt enorm.
idag har jag också varit på ikea.
jag blev besviken när jag beställde köttbullarna för att man fick någonting som liknade potatismos med
bönor eller nått till istället för potatis.
jag köpte databordet och sedan lite saft och annat.
så nu ligger jag och kollar på vilken film jag ska ladda ner och kolla på
samtidigt som jag dricker fläderssaft och marabou choklad.
mumma!

så cabben blev alltså såld?
usch, den bilen är ju så härlig.

nu hör jag att katie och maddie har kommit.
deras kusiner. de ska sova över inatt, pojkarna har sett fram emot detta hela veckan.
men nu är det dags för film.
kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag betygs bedömmer nya filmer på min blogg om du vill ha lite idéer :)

Jag åt aldrig maten på ikea.. men jag var aldrig där heller haha" XD



VIlket bord?

JAg vill ha det där lilla laptop bordet is vart, glömt vilken sort det var dock.. tillsammans med en svart brun malm säng.. så fint til min japanska stil.. dock ingne plats i mitt rum! sängen är 210 bred! XD jag kan max ha 150 XD hehe när jag flyttat dåsa ;)

Postat av: Pappsen

Ja, nu är pärlan borta, men allt har sin tid. Den nya är inte fel den heller. Nu ska jag tvätta upp wingen och se om jag kan hitta en köpare till den också. Nu när man ändå är igång och har farten uppe. Emma, vi måste bestäma en dag så farmor och farfar får tala med dig, återkom om det när du vet.

Kramar Pappa

2009-03-01 @ 19:30:33
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback