a little of me for everyone

vädret är precis som veckan på koh samui.
regn, sol, molningt.
jag vill ju bli super brun, men jag vet inte om jag hinner bli det längre.

jag har läst en bok som fanns i lägenheten här.
twilight. 400-500 sidor.
den är slut och jag vill läsa nästa.
ska antingen låna en på biblioteket eller köpa de andra.

jag har fortfarande inte lagt in bilderna.
ska odrna det till nästa gång.
måste sova nu.
för imorgon ska jag gå upp tidigt så dom får sova en morgon utan barn.
barnen har vaknat strax efter 6 varje dag.
jippi.
ska tvinga dom att se madagaskar så jag kan halvsova.

kramar
Emma

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

Det var en fattig info om hur bra du har det!!!

Postat av: världens bästa malin

sen vill jag påpeka att det inte var jag som la in det inlägget utan pappa! han glömmer byta namn. puss

2009-02-03 @ 23:58:31
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Linda

Haha Emma, du bara måste kolla på youtube på Fall out boy - I don't care..

Den är så jävla rolig. Jag dör. Patrik som nunna tex.



cfmlAzqK8" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=XcfmlAzqK8



Ps. Jag äter choklad! .Ds

Puss!

2009-02-04 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback