fireflies

jag är tillbaka efter en heldag ute på stan med linnea.
och fysatan vad trött jag är.
jag börjar undra om jag verkligen är 20 år..
jag lyckades hitta en bra väska för ett riktigt bra pris.
så förhoppningsvis kommer jag få med mig allt hem.
får provpacka en gång och se så allt får plats
annars får får jag väl ta och skicka hem en del också.

jag hittade också en snygg tröja i min favoritaffär.
då blev jag nöjd.
ännu nöjdare blev jag när skjortan jag velat ha var på rea.
den kostade 45 dollar från början och jag betalade 20.
så tre fynd har jag gjort idag.
såhär glad är jag nu.
om inte gladare!
godnatt
puss


fan vad grym jag är på att uppdatera!
YES HEJA EMMA!!

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

i´m in chock! keep up the good work!

nu ska jag och mamma på fotmassage .. muuummms



pusspådig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback