storm

ja se vad jag hittade idag.
berg och dalbanan vi gillade mest på six flags har blivit utsedd till den läskigaste.
den var helt otrolig.
som jag har sagt flera gånger..
jag måste dit igen!!



jag ska strax börja tvätta litegranna.
vi åker ju till block island i två veckor imorgon.
så det är en del som måste fixas idag.
ska ringa till sara och julia idag med.
se om de vill hitta på nått ikväll innan jag ska åka.
om jag har tur har de internet i huset de hyrt så vi kan prata ändå.
annars får jag ladda upp med många telefonkort.
puss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Gumman, ta det lugnt nu och låt din körtelfeber verka ut. Hoppas att ni får det bra på semestern. Vi andra jobbar järnet, söndag morgon 05.00 drar jag till St. Petersburg i Ryssland, kul, åter nästa vecka.



He det bra, kramizar pappsen

2009-08-14 @ 20:21:38
Postat av: Linda

Håller med pappa Lennart, vila upp dig nu! Men va inte okontaktbar för då dör jag :). Saknar dig.

2009-08-14 @ 22:18:28
Postat av: Mormor och Morfar

Krya på dig. Ha en fin semester.

2009-08-15 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback