i can't stay

idag var det torsdag.
det har inte varit en speciellt slitsam dag idag.
grejat lite och byggt ihop möbler.
igår bestämde jag att jag skulle städa mitt rum idag.
men det blev inte av.
det får vara grisigt idag också,
kanske i helgen.

jag ska strax somna till en film.
vilken vet jag inte än.
men det kommer bli skönt.

i förra inlägget skrev jag att jag blivit kontaktad av familjer.
i detta skriver jag att jag ska flytta till usa.
det är klart.
jag har valt en familj, Decina från Conneticut.
dom verkar vara en perfekt "matchning" för mig.
jag är jätte glad.
så den 12 Januari lämnar jag sverige.
när jag kommer jag tillbaka?
jo, minst efter ett år och en månad.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer hem direkt då.

2008-10-17 @ 07:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback