hey, did you hear me say

ibland önskar jag att tiden gick lite snabbare.
och det är verkligen bara ibland.
just nu är en av dessa gånger.
jag vill åka till usa.
göra något nytt.
något spännande.
lära känna mig själv.
stå på egna ben.
någonting som förändrar vardagen bara litegrann.
idag är det den 29:de Oktober.
det är ju inte så jätte lång tid kvar tills jag ska åka med tanke på att jag har väntat i några år.
den 12 Januari närmar sig tyvärr sakta men säkert.
om jag hade kunnat spola fram tiden hade jag gjort det.
litegrann.

dags för film och för att sova.
förvånad?
nej, jag tänkte väl det.
allt är som det ska, förutom min rygg.
som förhoppningsvis blir bättre i morgon.
för då ska jag på massage.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback