down the road

det är onsdag och jag är lycklig som bara den.
jag blev väckt av mamma lite för tidigt men det var okej.
för när jag vaknade och kollade på au pair sidan
så såg jag att dom lagt till mig nu och är alltså synlig för familjerna!!
och det är hur bra som helst!!
inte nog med det så efter en dag på jobbet
åker jag direkt ner till simhallen och tränar lite.
simning då alltså.
åhh så härligt det var.
och man kan ju nästan tro att dagen inte kunde bli bättre.
men då tror man fel!
för när jag kommer hem så har mamma lagat mat.
inte vilken mat som helst utan
LASANGE!
och det är ju det bästa jag vet!
det är verkligen min dag idag. :D
lasangen är klar och nu ska jag äta och kolla på vänner.
hejs!

 update:
haha det är inte sant.
dagen har blivit ännu bättre.
har fått mail om att två familjer är intresserade av att jag ska komma till dom.
en från New York och en från Texas.
jag är vilse i huvudet nu.
det gick verkligen fort!
men vad roligt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback