depend

fredag, äntligen fredag.
det har varit världens längsta dag tills jag slutade jobba.
linda kom hit och vi myste och kollade på film.
det var nog första gången någonsin under de åren vi kännt varandra som hon inte somnat
till filmen. eller är det inte det linda? =?

efter jag körde hem henne har jag inte gjort så mycket.
spelat guitarr hero.
funderat på att se mer film.
gått fram och tillbaka ut till köket för att fylla på mitt glas.
och lekt lite med min kamera.
jag vet inte om jag kan den riktigt än.
men jag hoppas att det går åt rätt håll i alla fall.
här är en bild jag tog på Nemo för två dar sen.
nyklippt och fin är han.
han gillar inte att sitta på köksbänken, men det sket jag i.
jag ville ju ta kort på den lille sötnosen!


nääe, trött som utav bara den är jag.
så nu ska jag somna till en film.
och där med basta!
godnatt!
kram emma

Kommentarer
Postat av: grek

han är så jävla söt. mih.

2008-10-18 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback